ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی ؛ راهبرد
نویسندگان: هاشم زهی ،فائزه ؛ سالارزهی، حبیب اله ؛ محمد پور، سمانه
ناشر: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک ارائه دهنده خدمات بانکداری اجتماعی برای حفظ پیشرو بودن در این عرصه باید تلاش کند تا در پذیرش خدمات بانکداری اجتماعی از سوی مشتریان مقدم باشد، بنابراین باید زودتر از سایرین عوامل موثر را با تمرکز بر مشتریانش شناسایی و موانع پذیرش این نوع بانکداری را بر طرف سا... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی ؛ نظام بانکی
ناشر: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سیستم بانکداری امروزی با مساله ای به نام بانکداری اجتماعی روبه رو شده است. بانکداری اجتماعی به همراه توسعه ارتباطات میتواند تاثیرات بسزایی بر رشد بانکداری پایدار و مدرن داشته باشد. براین اساس هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت است. مطالعه ح... ادامه
کلیدواژه: اثر بخشی و کارایی ؛ روستا محور ؛ کسب و کار خرد و متوسط
نویسندگان: خدیور، حبیب
ناشر: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
بهبود فضای کسب و کار در محیط های روستایی و افزایش ثروت در بین روستایی از دغدغه های بیشتر جوامع بشری است در فرآیند توسعه اقتصادی، اجتماعی، به ویژه صنعتی کلیه جامعه های اقتصادی ، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط روستایی ، از جایگاهی ویژه برخوردار هستند. با توجه به جایگاه بنگاه های کوچک و متوسط به ویژه ا... ادامه
کلیدواژه: ربا ؛ سپرده امتیازی ؛ شرط زیاده ؛ صندوق های چرخشی ؛ فقه امامیه ؛ قرض ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: قمری زاده، روح اله
ناشر: دانشگاه امام صادق علیه السلام، دانشکده معارف اسلامی و مدیریت
... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: اقتصاد اسلامی ؛ توسعه اقتصادی ؛ راهبردهای توسعه ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: عبادی، روح اله ؛ جعفری، مهدی
ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی
مطالعه رفتارهای اقتصادی بهویژه در اقتصاد اسلامی از مباحث مهم اقتصادی است. نظام مالی اسلامی با به رسمیت شناختن و برانگیختن انگیزههای معنوی، رفتارهای اقتصادی را در جهت رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی سامان داده و نهادهای مالی موجود در جامعه، ضمن تعامل با یکدیگر، در یک چارچوب معین، به سمت تحقق اهداف مش... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: جایزه بانکی ؛ ربا ؛ سپرده گذاری ؛ شرط و داعی ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: شعبانی موثفی، حبیب الله
ناشر: اقتصاد اسلامی
یکی از انواع شایع سپردههای بانکی سپرده پسانداز است که هیچ سودی به آن پرداخت نمیشود؛ اما بانکها برای تشویق مشتریان خویش به این نوع سپردهها گاه جایزههایی به قید قرعه پرداخت میکنند. با توجه به آنکه ماهیت فقهی این نوع سپردهها قرض تلقی شده و از لحاظ فقه اسلامی قرض همراه با شرط زیاده ربا و حرام اس... ادامه
سال:1393
کلیدواژه:
نویسندگان: باقر كرجي حبيب الجبوري
ناشر: University of Kufa
تشكل مظاهر انشطار المجتمع في كل مرحلة من مراحل تطوره إلى وحدات عجز وحدات فائض واضحة للعيان ولو أن الإنسان والمؤسسات التي شكلها، قد تجاوزت أنانيته لامكن التفكير من في تعميم. ام لحركة المال من وحدات الفائض إلى وحدات العجز لكن الأنانية وب الإنسانية وحب المال الجم أدى إلى قصور هذا المشروع في ردم الهوه ب... ادامه
سال:1431
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
نویسندگان: عهدی عتیق ، علی ؛ ولی زاده ، حبیب
ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که برابر با 110 و جهت برآورد حجم نمونه با توجه به محدو... ادامه
کلیدواژه: مزیت پایدار ؛ مزیت پویا ؛ مزیت متجانس ؛ مزیت مرکب ؛ مزیت مشهود ؛ هوش تجاری
نویسندگان: حاجی زاده ، مهدی ؛ ولی زاده ، حبیب
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که براب... ادامه
بعدی
دسته بندی